Thursday, September 11, 2008

Aku Hanya Pendatang

Aku bagai seorang pendatang
Ke sempadan yang mengasingkan
Sedang dulu di sini aku
Bermesra denganmu

Kedatangan tiada sambutan
Dan senyuman tiada balasan
Langkah kaki sampai di sini
Terhenti......

Ku mencari kembali pohon hijau nan rendang
Di situlah kita berteduh
Dan sungainya bertali arus air mengalir
Bagaikan takkan berakhir
Dijadikan perlambangan
Tanda setianya percintaan dua insan

Perjalanan di tanah gersang
Tanpa sungai dan pohon rendang
Kau dan aku demikian
Diibaratkan.....

#f***ing hell...... i miss you so much

10 comments:

yazrie said...

Franscesca Peters ka nih???

orangrawa said...

Teddy...kawan linkkan awaknya blog ke blog kawan yek!!!

Mie said...

Good luck in KL

bebila sudi sudikan lah singgah kat blog saya.

http://pakcikmie.blogspot.com/

fahmi

Anonymous said...

apsal sedih ni ted?

2L2M.... said...

aiyo....Fran plak....la.....kan byk lagi pepohon kat luar sana?

Unknown said...

don't worry

all my friends tells me the same thing

"you will be alright"

:)

nazzman ibrahim said...

terus hem felling rambut kembang dan baju bunga2 besaq gedabak hahaha


uols sihat ka

Anonymous said...

well i miss well-u-know who both of them.
-Monique-

Life's Like That said...

franciska petir? euw.

PUTUBAMBU said...

teringat kat francisca peter..
ngan rambut kerintingnya dolu-dolu..heheheh..