Thursday, October 9, 2008

Sebok

Cheq sibuk sangat minggu ni. In actual fact, I'll be a little bit busy this month and maybe next month too. Projects dah start jalan this month and on top of that, there will be some auditing work to do next week onwards. I've never learned any auditing during my varsity years, so this will be something new to me. Nasib baik la tak kena pi jauh2 kan, around this area saja. Susah jugak nak maintain ISO certification ni. Kejap2 nak kena buat internal compliance checking. Being the coordinator, matila cheq ibarat kater.

Ni pun baru balik dari makan2 kat luar dengan member. Setelah lama kenal a fellow blogger, HuggyTeddy, baru tadi cheq jumpa dia for meal. Sebelum ni pernah terspotted dia kat A&W PJ tapi tak sempat tegur. So this time baru la dapat sit down and sembang face to face. Thanks Teddy (also) for dinner. Sedap food kat Wang Solo tu. Next time it will be on me pulak, okay?


This weekend ada open house invitation tapi rasa macam malas nak bersosial ramai2 ni. Rasa macam nak duduk rumah, catch up with my sleep again. Lagipun open housenya jauh bebenor. Sure la cheq ni tersesat2 punya. Okayla u all semua. Cheq nak pi layan my kawan baik, Marlboro Lights. As I said, I'll be quite busy. So kalau lama tak blogging tu, jumpa di lain siaran. Ta ta......

3 comments:

yazrie said...

aiyoooo sudah slimmmmmmmmmmmmmmmmm

maliksutanmuda said...

lama tak jumpa..
selamat hari raya yer...
maaf zahir dan batin...

nazzman ibrahim said...

kannnnnnnnn sejak kat kl slim
makan hati tau